mina polare dom sa, att cool de ska man va

nu är de bara 2 timmar och 18 minutas kvar tills de blir helg, igen:D kan ju inte säga annat än att tiden bara flyger förbi. de känns lite jobbigt.. allt går nästan för fort. nu menarinte jag att veckorna ska gå saktare. men helgerna ska de och framför allt livet. snart fyller jag 17 år.. de känns konstigt. liksom 17 år och nyss fyllde jag 10 år! jag vill hinna med allt jag vill och jag vet inte ens vad jag vill.. jag tror att jag måste börja fundera lite mer, på lite vettigare saker. jag bara oroar mig om helgerna hela tiden, så att dom ska bli bra. men mitt liv då? vad ska jag ha för livsmotton? hur ska jag leva? vad ska jag tro på? vad vill jag? hur vill jag vara? och hur vill jag att andra ser mig? inombords nu när jag skriver de här, känner jag mig fortfarande som 10åringen. om jag tänker efter, så tänker jag sälllan på vad jag gör´.. vet inte ens själv vad jag menar nu. eller jo de vet jag, men de går inte att få fram som ett ord, de är liksom en känsla inom mig och en tanke i hjärnan, där någonting känns fel och som att jag lever på en annan planet. ap planeten, där man inte tänker på hur livet går och är. satt och tänkte en stund. och om jag förstår mig själv rätt, så menar jag att jag inte tänker så djupt. jag lever mer på ytan liksom. eller jag tänker väldigt mycket ibland, liksom djupt. men jag kan aldrig bestämma mig om vad jag tycker om saker. ibland tycker jag på ett sätt och sen nästa gång gör jag helt tvärtom emot de jag själv har bestämt mig för och tycker att de är helt okej då. men de gör inget nu. jag har inte så mycket att tänka på som jag måste göra annorlunda och proffessionellt än. de kommer när jag ska ta ansvar och då kommer jag väl fatta vad som försöker krypa upp nu. de kanske är moderkänslorna som spökar.

back to normal me. igår kväll somnade jag, vaknade upp och va typ dödssjuk, höll på att frysa ihjäl. så blev inget använd-hjärna. tog mig till skolan idag iaf. de va ju lite bra, för nyss har jag varit och käkat en god lunch med pappa på O'learys. Jag kommer sakna min familj när dom lämnar mig imorrn. :( känner mig jätte orolig att något ska hända med dom.
idag blir de ingen träning. ska fika på stan och planera helgen litegranna istället.
imrorn e jag ledig, så de innebär att ikväll måste jag skriva min läslogg.
Ciaooooooooo♥ // apjossan



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0