please stand up

It's time to say goodbye now. HELL YEAH

vad mer kan jag säga än att jag har varit en dålig bloggerska under min weekend här hemma i den soliga och hormoniska staden Sundsvall. My hometown. nej, inte riktigt..
I fredags så va jag på tjejmiddag hemma hos Sara Osman med Sariiis, Sofia och Jenny! de va jätte god mat. Sen gjorde vi inte så mycket. umgicks liksom bara. jag mådde illa hela kvällen pågrund av dagens bravavder....... secret stuffs. fast va nog inte så svårt att missa.. sen åkte jag och sariiis ner till christian och linus och  var där hela natten typ. såg på film och spelade mario cart. i lördags åt jag på ming palace med natha och cicci och amanda. sen va vi hä'r ett tag. sen åkte vi netr till christian och linus och festade och där blev vi hela kvällen och natten. mådde lika illa den kvällen. mår illa hela tiden. v ad är de som händer i min kropp?
Igår ( söndags ) låg jag och sov och såg  på film hela dan. va as skönt. sen såg jossi och jag film hos christian och linus med dom och robban ett tag. och idag va de måndag. då va de skola samt två besök hemma hos christian och linus. vi såg på norbit. jag älskar den filmen. den e ju såååååååååååå roliiiiiiig. haha vi har blivit  stämmgäster där tror jag.
finns inte så mycket mer att säga om dom dagarna. eller jo litegranna
ikväll ska jag försöka mkomma ihåg att lägga in bilderna sen den här helgen och förra helgen på datorn. så då kommmmer dom nog upp här sen då
ikvälll vet jag inte vad jag ska göra¨. hoppaspå nåt kul
nu ska jag eeeeeeeeeta middag.
psuspusspuss0uspss

som jag saknar det här stället and everything about it♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0