you say it best, when you say nothing at all




vad har hänt med mig? är jag på väg att bli en ensamvarg. förut klarade jag inte inte en timme utan en kompis och om de skulle gå en dag skulle jag dö av tråkhet. nu bara ligger jag i sängen och ser på film och orkar inte ens ta av mig pyjamas. som tur är så har jag ju varit sjuk och är fortfarande lite sjuk, så de kanske är därför, och de kankse går över snart! jag hoppas de. jag vill inte vara den tråkiga tjejen.. =( förvandla mig til mitt riktiga jag!
ja jag är ju fortfarande i samma utstyrsel som när jag vaknade. under dagen har jag hunnit bakat en pizza till familjen, ätit den, klättjulgranen, gjort godisbordet, sett på mimmi's & reinee's jul med familjen och doppat jordgubbar och bananer i smält choklad. jag har blivit ganska händig i köket faktiskt. känner mig jätte effektiv när jag är där. också har jag sett på dont mess with the zohan. och nu har jag lladdat hem 3 filmer till som jag ska se.. jag håller på blir en nörd.... hjälp mig ur de här snälla.

För något år sedan när jag precis hade upptäckt nerladdningsprogrammen, så kom jag på att jag skulle ladda hem sunset beach avsnitten som är min favorit serie. så jag gjorde det och såg alla avsnitt. alla som jag fick tag på. och de va många, väldigt många. runt 50 st tror jag och dom är ju drygt 1 timme lång. så dom såg jag på varje dag utan att tänka på konsekvenserna och utan att tänka alls. kommer inte ens ihåg att linnéa ringde mig ganska ofta och frågade om vi kunde ses men jag sa att jag inte kunde för jag såg på sunset beach, sen la jag på.
nu för ett tag sedan berättade linnéa att efter min sunset beach period fick hon ett förlåt-sms av mig, där jag ursäktade mig, för att jag hade sett så mycket på sunset beach och glömt mina vänner.
nu ska jag ta tag i de här, för jag vill inte att de ska bli så igen. jag ska bli en rolig kvinna som inte bara hänger i sängen.
nu ska jag se film. he he he he he he he he he he he
men självklart, om någon vill ses, 'är jag ju såklart på! save me ..

mycket roligt...
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Josefin Hellqvist

ska vi va lite blåbär imorgon jossan? ;) så blir du ditt gamla jag igen!

2008-12-21 @ 22:47:21
URL: http://jossiepossie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0