who's that boy?

Tell me whats his name and does he feels the same?'

Jag är rastlös.. vad ska jag göra egentliegn? och den här veckan bara snurrar de i mitt huvud och jag känner mig lite rädd.. jag har en massa myror i brallan för de finns så mycket som jag vill göra. jag måste plugga ikväll. har franska prov på torsdag.. lär ju få plugga my ass of imorrn iställlet, för jag finner ingen ro
idag va de sovmorgonen och de är juuu as schööööönt. sen innan skolan blev de en take away kycklingsallad från coffeehouse. sen efter skolan så tränade jag
ikväll har jag gjort lika med noll. sett lite av en vampyrfilm. tycker att de kryllar av såna nu. börjar undra om världen snart kommer bli invaderade av blodtörstiga humans som kommer smitta alla homosapiens och världen kommer tillslut att utplånas. de är de som kommer bli jordens undergång. inte någon komet eller raket.
veckan börjar lida mot sitt slut nu snart igen. är ju bara 2 dagar kvar. helgen kommer bli lugn, riktigt lugn. på fredag ska de hållas en luciavakam här och på lördag e jag antagligen uppäten. inget mer med de..
i sommras när jag va i malta önskade jag att jag skule bli jätte hes och få ont i halsen. och precis de hände nån dag efter. en dag kunde jag inte prata. fick inte fram ett enda ord. de va ju lite tråkigt. jag fick pussas istället. så hela min maltaresa bestod av sjukdom, men härdade och hade lika roligt ändå
nu önskar jag mig samma sak. jag önskar att jag ska bli jättejättejätte hes, så jag får jätte fin röst och inte kan prata så bra också pussas.

jag funderar på att kanske göra lite nytta med franskan nu ändå. kommer ju bli riktigt jobbigt imorrn annars och inte tala om torsdagen. oj oj oj oj oj oj oj. och jag kan inte missa de för då måste jag antagligen gå på fredag och något sånt vill man inte riskera bara sådär
idag fick jag reda på att jag går på jullov nästa torsdag.. först kände jag bara: wooooooooow wihooooooooooo, typ så. men sen så kom ångesten uppkrypandes och paniken uppenbarade sig. jag har bara önskat mig två julklappar.. och jag har inte köpt en ändå och jag har inte fattat att de e jul snart och jagh har inte köpt jul och nyårs klänning. JAG FÅR PANIK
tiden måste sakna in faktiskt. helt allvarligt, tryck på brommsen nu gud eller jättarna
igår va jag sådär effektiv igen. hade glömt att de fanns en deadline för ett svenska arbete på 00.00. jag fick reda på det halv 11 och råskrev. klockan 00:00 prick, tröck jag på skicka knappen. vilken timing. fast jag hann inte läsa igenom de jag skrev
Mitt huvud värker och gör ont, SÅ HEJDÅ!!!♥


 
en liten söt bild sen i lördags. de ser ut som att jag har linus kropp och cicci putar med röööööööööööööööööööööven.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

I like big butts and I can not lie

You other brothers can't deny ... Haha!

2008-12-10 @ 21:50:15
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0