are you shore you want a piece of me?

as I ( trodde ) så va jag sjuk idag. jag somnade om och sov ända tills 12:09. jag älskar att sova. de tog ett tag att ta sig upp, men sen la jag mig i soffan och såg på tv.
har inte haft smink på mig på hela helgen. eller jo, i försej i lördags. men jag kände att jag va tvungen att fixa till mig lite. så då sminkade jag mig och fixade håret och tog en massa kort på mig själv haha. testade till och med mittbena.
imorrn är de nationella prov och jag har bakat chokladbollar som jag ska äta då!
jag längtar tills helgen och efter att få träna. har inte gjort de på mer än en vecka nu och lär inte få de än heller.

sean hade en väldigt läcker visningsbild på msn när han får autograf av en väldigt het man ( kille ). och jag är tvungen att lägga ut den så ni får se. han heter : pablo pinones-arce. men när man söker på google så är han inte alls lika snygg. förklaringen enligtsean till detta va att de va emil norrmans pappa som hade tagit bilden.
här är bilden:
image143.

jag och jennifer och två killar från 8an har ordnat en friluftsdag i sidsjön för vårat arbetslag. så jag måste göra en inbjudan nu. och de fick inte se ut hur som helst. de skulle vara perfekt. jag har inte ens en fungerander skrivare.
sen kanske jag måste plugga lite också. har SO-prov på fredag och franska prov nästa vecka. och franskan fattar man verkligen ingenting av. och tydligen en fördjupning till SO:n.
men jag ska inte klaga för jag har aldrig någon pluggning att göra. vet inte hur de går till, men jag pluggar verkligen aldrig.
jag kanske ska bjuda på lite bilder på mig själv efter dagen också. :
image144. de här är ingen mittbena-bild. dom hittar ni på: http://j0sssan.bilddagboken.se/.
nu ska jag skriva inbjudan!! tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0