friday night fever

kvällens skrivarämne är: hur går kärleken för dej nu josefine larsson?
och svaret på denna fråga är: det går inte bra!!! eller tekniskt sett skullle man kunna säga och tro att de går bra. men som fallet nu är, är de lite mer komplicerat och jag hatar när saker är komplicerade. om du läser de här, så lär du fatta att de är om dig. och då tycker jag att du ska ta åt dig av vad som står. och sen när du har funderat lite på hur du känner att de hela är, så kan du väl höra av dig till mig kanske?? så jag också får veta snart..
än så länge är jag, SPANARE, ÖPPEN FÖR FÖRSLAG & GANSKA LÄTTTILLGÄNGLIG.
SO COME AND GET ME BABY!!!!!

nu har jag sett klart på mina två filmer. " hata göteborg " nådde inte riktigt mina förväntningar. man satt mest och hoppades på att Jonas skulle typ dö och att de skulle bli lite romantik i filmen. Johan, Lucas och, Isac va iaf lite sööta. Sen såg jag "Bring it on - in it to win it"och jag älskar bring it on filmer. har också proppat i mig massa godis plus popcorn så nu vill jag bara gå och kräkas. 
appropå kräka, så luktar mina fingrar det :S varför kan man ju fråga sej!!!!

 

Kommentarer
Postat av: kerstin

HAha, hönsran luktar spya:(

2008-02-02 @ 11:24:10
URL: http://kerstinsondell.blogg.se
Postat av: kerstin

LOPPGeNGSTER

2008-02-03 @ 12:44:23
URL: http://kerstinsondell.blogg.se
Postat av: lopp

jag är ingen gangster!!!!!!!!!!!!!!!

2008-02-03 @ 12:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0