I'm happy, I'm feeling glad, I got sunshine..

..in a bag. den mest mystiska bland de mystiska.
nu är jag i skolan. idag hade vi sovmorgon till 5 över 10, så jag sov ända till 3 minutrer över 9. jag skulle kunna skriva hur länge som helst nu, för det här tangentbordet va de skönaste jag har skrivit på. men jag har tyvärr inte allt för lång tid på mig. jag börjar 10 över. och det är om 3 minuter.
kanske är bäst att jag går nu.
om ni vill läsa enb lite roligare blogg än den här, så läs min och kerstinäs gemensamma blogg :
http://www.freeride.se/blog/jobbsisters/.
byebye

Kommentarer
Postat av: Anonym

den bloggen e grym

2008-02-27 @ 20:49:51
Postat av: linnéa

asså gud vad dålig du är på att uppdatera, jag börjar bli irriterad! ta bort bloggen om du inte ska skriva :@@@@@@@@@@@@

2008-03-05 @ 11:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0