i'm waiti'n on a sunny day

i fredags så va jag på stan efter skolan och fikade med jossi, kerstin och sara. vi planerade lördagen litegranna. sen åt jag på kina resturang med mamma. as gott. sen åkte jag hem till jossi och såg på harry potter 5. vi åt massa chips och popcorn och blåbärs/hallon paj så efter ville man typ inte leva,. hehe.
sen åkte jag hem och såg på " kärlek på menyn " som mamma och jag hade hyrt. kanske världens bästa film. sen godnatt.

i lördags va jag på stan med mamma. jag köpte lite underkläder och hudlotion. åt tacos. sen kom jsosi och vi fixade lite. sen kom sara linnéa och kerstin. så vi började med maten. och sen kom koffa coh hans kompisar. blev en rolig kväll. och natten va mysig. morgonen med.
idag har jag varit med jossi en stund. vi åt godis coh såg på OC och pluggade lite franska. vi har ett jätte stort franska prov på tisdag.
nu gör jag ingenting. tänkte kanske lägga mig snart. har nackspärr och är väldigt mycket trött.
finns inte mycket mer att säga nu, mer än att jag tycker om dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0