kerstin (L) adam = sant???

stämmer detta eller inte? de har jag gått/legat och grubblat över hela dagen.

jag vaknade imorse av att jag faktikst var sjuk. jag tog mig upp och kissade. men sen orkade jag inte mer. så då la jag mig och sov ända till kl 12. sen har jag sett på tv.

jag vill ju inte vara sjuk när de är helg :( då känner man sig bara ensam!!
och jag hade längtat till att fika på stan idag. men de kanske kan bli nästa fredag???
jag har iaf varit nere och hyrt två stycken filmer på videomix nyss. de blev hata göteborg och bring it on - win it to win it. nånting sådant!! sen köpte jag godis som jag trodde att jag va så sugen på. men såklart efter att jag åt några godisar så mådde jag illa och fick chipssuug!! jag har inga chips. vad ska jag göra? jag har popcorn. de är ju lite salt.
jag skulle uppskatta om nån kunde ringa mig ikväll. eller iaf höra av sej på något sätt.
skriver mer sen, för lär inte ha alltför mycket att göra.
byeeeeeeeeeeeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0