måndag


Halloj, Barbie is here.

Jag orkar inte berätta om skoldagen för den har inte alls varit intressant. Eller jo, lunchrasten var roligast på länge. Men det tycker inte Linnéa.
Jag har så mycket i skolan i veckan så jag kommer inte hinna åka till backen en  enda dag tror jag. hard life.
På onsdag har jag både franska och matteprov. och franska provet är de svåraste provet hittills har jag hört. Sen har jag två inlämmnings uppgifter som består av: en insändare om miljöräddning och en fördjupning i SO. sist men inte minst så är det svenska nationella prov på torsdag också.. vill inte leva den här veckan.
image153
Nu har vi äntligen skaffat en freeride-blogg, men de blev lite fel vid registeringen av " jibbsisters ".
http://www.freeride.se/blog/jobbsisters/.
Jag saknar den här flikkkkkan väldigt mycket nu:(.
nu ska jag äta sen plugga hela kvällen lång.
Skriver nog några rader också. byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0