Sweeet power

nu har jag och linnéa tillbringat lite tid tillsammans. vi hann baka en kladdkakesmet. äta upp halva. sen skulle vi se på fim men de gick inte för mitt ljud på datorn har slutat fungrerat igen. så då ist pratade vi. och körde lite charader eller vad man ska kalla de. hon låg iaf på mig och visade en sexställning, typ..... det är inte riktigt som de låter. vi pratade minnen.
nu har hon åkt hem för att äta. tror inte hon kommer tillbaks för hon ville bara det om de fanns chips och de gör det inte.
istället är en annan väninna på väg hit. hon heter kerstin. hon smsade nyss att jag skulle gå ner och möta henne och de är precis det jag ska göra nu.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0