andra dagen hemma

och det här börjar bli lite långtråkigt.. óch jag börjar tro på det själv. missar backen ikväll. men hela vintern är ju nästan kvar. mina OC avsnitt börjar också ta slut. och mina chips tog nyss slut. en sak till som tog slut idag va min mens.

inatt drömde jag att jag va på en stor middag och där va alla i slalomklubbben + måns zelmerlöv. och gissa vem som fick han?? jo jag. vi gick och höll handen och kysstes hela tiden. men han va full så till slut spydde han i min mun. sen nästa da¨g låtsades han som att jag inte fanns.
nu ska jag äta ris och soyyyya! hejjjdååå

jag kom just på att jag har så tråkigt så jag fortsätter med bloggandet ett tag till.
igår kom min älskade jacka som jag hittade i åre förra året till ica sidsjön, så pappa ska hämta ut den ikväll.

okej jag är väldigt tråkig nu. lika bra att sluta skriuva. skjriver mer sen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0