feel you heartbeat beside mine

vad gör du nu? sitter bara här
vad har du gjort idag? vaknat hos jossi, sen varit i backen med kerstin
vad gjorde du igår? va hos jossi och åt middag, dansade och hade de trevligt
vad drack du senast? vatten tror jag
vad heter senaste låten på mottagna filer? Per Ohlsson - friend like you
vad är senaste bilder på mottagna bilder? en bild på mig som linnéa har gjort om
vad saknar du? venezuela
vad längtar du efter? många saker
vad vill du just nu? att nånting ska bli som jag vill nångång
vad har du på dig? trosor och linne
vad har du för färg på ditt påslakan? lila/vitt
hur många är online på din msn? 82
vem hade du msn konversation med senast? Robin
vem pussade dig senast? S
vem kramade du senast? kommer inte ihåg
vem fick du sms av senast? kerstin
vem ringde dig senast? linnéa
vem såg dig gråta senast? jag själv..
vem pratade du senast med? mamma
favorit låt just nu? ingen speciell. lyssnar på olika
hur mår du just nu? inte bra alls
hur mycket är klockan just nu? 22.03


now when you're gone. I dont know where to stand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0