italo discooooooo

nu är jag på bra humör igen. jag ska strunta i allt förflutna som var året 2007. ( 2 dagar sen ). och börja om helt på nytt, eftersom att det är nytt år. så här har ni en glad josefine. och om jag ska säga något som jag tycker att jag oftast är så är det glad.
fast om du läser det här så kan du läsa nu att jag tycker det är jätte tråkigt att du har åkt för jag ville säga hejdå. och jag tycker också att det är tråkigt att du bor där du bor, men det finns ingenting jag kan göra åt saken mer än att vara ledsen och det tänker jag inte vara för ingenting kommer bli bättre för det.
snart kommer kerstin hit. hon ska sova här, för imorrn åker vi till vemdalen:) så jag ska umgås med henne ända till söndag., och de är bara possitivt.

jag har tänkt jättelänge att jag skulle skaffa nyårslöften i år. men såklart så glömde jag bort det. men de är väl inte för sent att komma på försenade nyårslöften? jag har iaf några små saker som jag tänker hålla.
hejdååå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0