snodde en lista från Linnéee F

Hur svarar du i hemtelefonen? Hej det är Josefine
Hur svarar du i mobiltelefonen?  Hallå, hej eller nåt sånt
Ringer det mycket till dig? Jag vet inte
Ringer du mycket? Jag vet inte
Vem ringde du senast? Jag vet inte haha
Hur mycket pengar har du?  Så jag klarar mig
Senast kramat och när? Mange inatt
Antal timmar sömn inatt? De vet jag inte
Sov du ensam? Ja......
Vem sov du hos senast? Jossi  
Vem sov hos dig senast? Kerstin kanske. Vet inte riktigt
Vem vet mest om dig? jag vet inte
Vem vet du mest om? Jag vet inte
Vad ser du fram emot?  Sommaren och åre
Vad vill du ha just nu? love

Vem hånar du? Vet inte
Vem längtar du mest efter?  .....
Vem vill du helst slippa? Vet inte
Vem stör du dig på? olika
Vem vill du sova bredvid inatt? En som jag tycker om
Vilken buss åker du oftast?  Plus södermalm, men de är inte ofta
Vilken årstid är det nu? vinter
Anser du dig själv snygg? nej
Har du varit kär? ja
Är du kär nu? ja
Är du en bra partner?  Säger som linnéa, testa mig
Har någon varit otrogen mot dig? nej
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? jag tror det
Har du varit otrogen? Nej
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? De är olika. Men jag tycker om att ragga. Fast roligare att bli uppraggad
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja, men inte så ofta tyvärr
Vad åt du senast? pasta
Är du polare med grannarna? jodå
Har du varit på ett party? ja

Har du varit utomlands? ja
Var är dina syskon just nu? Philip är på sitt rum

Vad stog det i ditt senast mottagna sms?  Jamen då kör vi!
Vilken tid gick du upp imorse? Halv 11 tror jag
Vad gjorde du kl 2 inatt?  Var med Mange, kräktes, grinade eller pratade i telefon
Vad är det första du gör på morgonen? Kollar på mobilen
Vad ska du göra efter det här? Plugga skulle behövas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0