what I feel about you know

bästa sex platsen?

sängen, men stranden skulle inte vara fel

favorit halstablett?

läkerool
är du ofta sjuk?

ja, faktiskt
skriver du mer än 2 utropstecken?

ja ibland!!!!!
är nallar söta?
ja jätte söta

älva eller vampyr?

älva
vilken övernaturlig förmåga skulle du vilja ha?

stoppa tiden, eller vara osynlig
hus eller lägenhet, vad väljer du?

hus, men lägenhet som första egna bostad
hur ofta sitter du vid datorn?

väldigt ofta
har du klippt ditt eget hår?

ja
är du vampyr?

ja
behöver du mer kärlek?

ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
är du transa?

nej men jag va förut
har du piercat någon?

mig själv
vilken är din favoritläsk?

hallonsoda och 7up
har du posters på dina väggar?

ja, 1

favorit loka?

citrus

älskar du din dator?
jag skulle inte klara mig utan den, så ja!


är din dator bög?

nej, den är lezbizzk!
favorit tv-serie?

OC och sunset beach
vilket husdjur skulle du vilja ha?

Bibbi, Busan & Blissy eller en Chiuaha.
vad är din civilstatus?

singel, spanar och öppen för nya förslag! haha

är du nöjd med dig själv?

nästan aldrig

födelsedatum

920408
favoritfärg?

rosa
turnummer?

8

Kommentarer
Postat av: linnéa

I WANT TO HAVE SEX WITH YOU ON THE BEACH HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2008-01-18 @ 19:34:14
URL: http://lforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0