cry



Bambi - I Will Carry You, de måste vara världens finaste låt! man blir tårögd bara man lyssnar på den..

idag sov jag ända till klockan två, men de va nog ganska så behövligt! sen satt jag bara hemma vid datorn, solade lite och så där.

ikväll har jag varit med jossi linnéa och kerstin. vi gick tilll hamnen och satt där ett tag sen inte så mycket mer!

nu ska jag snart lägga mig. imorrn ska jag på stan med mamma och fixa de sista inför Malta. inte måga dagar kvar nu. sen så blir de att åka till sariiiiiis för lite festligheter :)

den här kvällen förde en väldigt bra sak med sig. en VÄLDIGT bra sak!
godnattt

I schoulda never let you hold me baby
Maybe why I'm sad to see us apart
I didn't give on you to purpose
Gotta figure out how you stole my heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0