malta

nu är dagen här. idag åker vi till malta. eller om man ska vara exakt så åker vi till stockholm ikväl vid 11-12 tiden, sen går planet till malta vid7 imorgonbitti. mn äventyret börjar ju idag/ikväll! har redan sagt hejdå till philip och pappa. dom åkte tiell bolnäs imorse. kommeer sakna dom jätte mycket! jag kommer grina som en gris sen när jag ska säga hejdå till mamma. :/ kommer bli jätte jobbigt.. :/
men vi kommer iaf ha det jätte bra där. det jag är orolig över är att planet ska störta eller att jag inte ska överleva elller att någon ska dö här hemma. dom tankarna bara snurrar runt. också är jag orolig att du ska glömma mig och hitta någon annan... dont do it..... nu låter jag deprimerad.
men när jag kommer hem sen kommer jag vara brun och jag kommer ha så mycket att berätta coh så många roliga saker som nhar hänt. det kommer bli en kanonresa med en kanontjej vid namn pärrtan!
i lördags hade jag ett litet party här hemma. de va skoj men de är jobbigt att vara hemma hos sig själv. vi började ganska sent så de blev ganska sent. sov 1 timme den natten. och inatt kommer jag sova 0 hours. kommer vara övertrött imorrn eller övermorrn.
igår på dagen var jag på tranviken med sara fredrik olle och erik. vi åkte olle's epa ut. haha de blev en liten roadtrip med country musik till.. sen igår kväll gick vi ner och tog en snabbfika på barista med angelica och hennes tremänning, sen gick vi på bio " All the boys love Mandy Lane ". den va bra men de va inget bra slut för man fattade ingenting. kanske värd att se ändå. jag vet inte
'eftersom att jag inte har börjat packa eller någonting än så borde jag göra det nu. ska hinna duscha och fixa mig innan mamma kommer hem också.
det här blir nog antagligen det sista inlägget innan jag beger mig bort på äventyr. men antar att vi sitter vid datorn en stund på arlanda i natt.
jag kommer verkligen sakna allting och vara så orolig. gör inget dumt...

har upptäckt att Bambi låtarna är dom finaste låtarna som finns. ni borde lyssna om ni inte redan gör det
nu ska jag packa och göra mig klar så jaghinner med mig själv och allting som ska göras idag.
hejdå :) -v-

Kommentarer
Postat av: jossi

jag saknar dig min älskling!!!!! :'( kom hem snart så vi kan ha KUUULLL :D:D

2008-08-14 @ 16:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0