13:47

de är så sant, allt var mycket lättare när man var liten. jag vill vara liten..

dagar har gått och jag har varit hos mormor coh i stockholm. har varit skönt och kul, men även lite jobbigt i vissa stunder. fick till och med upp mamma i frittffall. de va de värsta hon har varit med om, hon storgrinade när hon kom ner och blev utskrattad av alla i kön. haha
nu är de sista veckan hemma. för på fredag vid halv 12 blir jag hämtad på gatufesten, sen åker vi direkt till arlanda. jag längtar. men vill inte missa halva fredag och lördag =/
idag ska jag på stan, måste leta bikini och lite sånt där. ska vara med kerstinoo ett tag hoppas jag på. sen ikväll ska jag på ikea med mamma och sen vet jag inte. är så partysugen hela tiden. men får väl vänta tills onsdag!

har fått ont i halsen.. jag är alltid sjuk på något sätt känns de som
nu sitter jag och lyssnar på en underbar låt. den heter african queen :)
hörs sen!
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0