14:04

gårdagskvällen började lugnt med att nathalie kom och vi åkte och hyrde en film. charm school. jag tycker att den va rätt bra, men de va de värsta jossi sett och hon blev på dåligt humör. den är spansk och kankse inte värd att se. angelica och sara kom också! innan de såg vi på pretty woman. de måste vara den bästa filmen som finns
sen började jag må bättre och runt 12 tiden fick vi för oss att vi ville festa. så jag angelica och nathalie tog fram musik och gjorde oss lite shots. haha. vid 1 bestämde vi oss för att åka ut till alnö till krickas stuga där han, oscar, max och sebastian va. vi hittade ingen skjuts, men tillslut så. så väl där va vi väl kankse vid halv 3. dom badade och sen satt vi mest inne i stugan hela natten. komm hem vid halv 12 imorse med några påsår från donken, haha. nu sitter mina damer uppe och ser på filmer medans jag packar. är snart klar, men måste fixa mig själv också. ska bli skönt att åka, fast nu känns de som att jag vill vara hemma me r, för nu är jag frisk! men jag kommer ju hem på söndag. och många shoppingpåsar har jag med mig, hoppas jag.
nu ska jag se lite med dom. hörs på söndag!
fast jag kommer uppdatera med bilder och lite rader på min andra blogg. så kolla där
www.jossanpics.blogspot.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0