17:35

jo jag och alla jag känner är rätt stolta över mig, jag har inte suttit vid datorn på TVÅ  HELA DAGAR! men blir man inte lite less när man ska gå in på msn och alla kontakter är blockade. sen börjar alla kontakter försvinna. sen kommer de upp att alla addart mig. men de är inte alla. utan de är bara en tredjedel. så däför har jag inga kontakter och min msn har virus och mitt liv är förstört! typ.. jag klarar mig inte utan datorn.
igår blev de ingen höjdarkväll. men slutade medlite poker och sånt. de är alltid kul!
ikväll ska jhag till angelica och grilla och mysa. ska bli gottttttttt!
sara och linnéa är i mallorca och jag saknar dom. men när dom kommer hem ska sara få en kväll hon aldrig kommer glömma. ( midasommar ) hoppas jag haha
nu ska jag fixa mig
hejdåååå

Kommentarer
Postat av: anna leino

sådär hare hänt för mej , förra veckan! det är skit jobbigt! men dom kommer tillbaka , och sen ståre typ kontaktupptadering , skit konstigt !

2008-06-18 @ 10:12:26
Postat av: Anonym

aha, hoppas dom kommer tillbaka =)

2008-06-19 @ 22:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0