18:05

idag vaknade jag upp med världens ångest och mådde as dåligt. hade feber och så sjukt ont i huvet. så fick jag för mig att jagj verkligen ville ner till mormor. egeentligen hart jag ju bokat tågbiljett på torsdag kväll. men i morse bokade jag en bussbiljett tills halv 5 idag. sen ångtrade jag mig och bokade om till halv 5 imorrn. så då åker jag. ska verkligen bli skönt attt komma bort. fast de skrämmer mig lite att jag har bara 2 veckor kvar hemma av hela sommarlovet. jag kommer vara hos mormor tills på fredag., för då åker vi till stockholm. :) årliga resan med släkten. ska bli kul! orkar inte vara hemma, fast jag är ensam hemma när jag är sjuk. blir bara jobbigt.

idag var jag på stan med jossi ceciliua och nathalie.- vi åt på coffee house. och jag httade en svart och rosa sjal;P ..
nu måste jag börja med maten. ska laga en jätte god köttfärsås och spaghetti. sen kommer angelica nathalie jossi coh sara också ska vi se på filmm och ha de mysigt. sen sover nathalie och angelica här-
nu måste jag gå!
skriver senare!
pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0