18:56

tjabba =)
idag va de fint väder. men såklart så tog inte jag vara på det. jag sov längeeeeee ist, sen åkte jag ner på stan med jossi nathalie angelica och asal =) åt en god tacotallrik gjrode jag och kollade presenter till sariiiis. hon och linnéa kommer hem imorrn. de e såå najjjjz och sariiiiiiiiiis kommer bli så soeeeet. kanske as kul:D
nu känner jag mig sådär seg som alltid. om 40 minuter ska jag åka till bion och jag sitter fortfarande i handduk, håret står åt alla håll och jag är alldeles svart under ögonen. sådär ful som bara jag kan vara och jag kallas plupp av mamma då och jag ser verkligen ut som han. sök på google så ser ni mig nu!
ikväll ska vi alltsåp på bio. jag kajsa jossi och hpoppas på angelica =) vi ska se what happens in vegas.
måste gå nu!
pusssis:d
I'm so happy, I'm so glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0