19:10

denna dag har varit jobbig. jag har mått som ett as och varit nästintill död. ögonen fungerade inte när jag vaknade så jag har sett sur och ledsen ut hela dagen haha.
men nu känns de bättre för nu sitter jag här med en stor skål jordgubbar, som bara är till mig! också har jag inhandlat tre stycken tröjor / linnen när jag va på ikea med mamma.
tur för mig att de inte va fint väder idag, så jag slapp kliva  upp 10 och kunde sova till 1 istället.
ikväll ska jag till waynes och ta en fika med evelina och michis :) sedan ska jag se filmer och sooooooooooooova.
imorgon kankse de blir party. har inte alls humör för de nu. men skulle tro att de blir så imorrn.
måste duscha!
tjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0