a long long time ago

jag märkte just att jag har ont i halsen och svårt att svälja. jätte bra tajming! (Y)
idag blev de en en snabb runda på stan sen birsta med jossi nathalie och angelica. middag blev de också. sen kom mamma dit och jag gick med henne. jag gjorde lite inköp. två stycken bikinisar, en bikini överdel och en bikiniunderdel och ett linne från gina tricot. nu måste jag bara köpa en sak på¨indiska, sen har jag nog allt jag behöver
ikväll va jaghos nathalie med henne angelica eric och john. vi såg på boooooombaaaaaaaaay dreams. sedan manikengade dom för mig hahaha
ingen idé jag skriver nu för de kommer bara bli mer nördigt än vad de redan är
om pappa hade rätt i de han sa, som han har, så är min hjärna som bortblåst
pussssssssssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0