google

en sak som jag tycker är väldigt rolig, de är att om man söker på "mongolid" på bilder på google.. så finns jag och kerstin med på två... haha
nu har jag nästan alla planer inför imorrn i min hjärna. och den håller på att spricka av överbelastining. lika så jag av förväntan! jag vill bara att imorrn ska vara nu. eller kankse om två timmar sådär, så jag får längta lite till och hinna fixa mig så folk kan vara nära mig

ikväll va vi på bio, jag angelica jossi och kajsa. vi såg " what happens in vegas", sjukt bra film! ni som inte sett den har ett måste och det är att se den! helt klart värd pengarna och tiden.
nu ska jag lägga mig och se på en film och försöka sova! imorrn ska jag upp tidigt och ta ett varv runt sidsjön med cykel för att pocka blommor! och det är inte likt mig. jag hatar att cykla i vanliga fal, men nu längtar jag! jag tror att morgondagen är magisk och har många överraskningar att ge
nu ska jag sluta skriva innan de går till överstyr, känner mig som en Madame...
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0