puss

skoldagen varade bara mellan 09:00-10:00 väldigt onödigt. vi städade bara skåpen. men mitt va redan urstädat kanman säga, för de fanns nästan inte en enda bok kvar. where are you?
sen gick jag hem och tog mig en välbehövlig tupplur. när jag vaknade duschade jag håret. sen åkte jag och jossi ner till kate och johanna på john bauer som skulle fixa våra hår! Kate fixade mitt jätte fint och jag blev nööööjd =) sen hem coh fixade ressten. blev på väldigt ett extremt dåligt humör och de blev lite fighter här hemma. de va mindre och mamma fick inte ens ta en bild på mig innan jag åkte. jag som alltid vill vara med på kort!
men sen väl på balen/festen va de faktiskt rätt kul. eller ganska segt från början. men sen när dansen drog igång blev de ju såklart roligare =) danssade så man blev genomblöt. lite roligare än vad jag trodde nästan!
och nu är jag här. har oooooooooont i magen och är törstig som en gris! lite små jobbigt sådär. och vi hade ingen ramlösa som skulle rädda mig heller..
imorrn har vi  handledardag på sporthallen. låter ju skönt. hoppas vädret inte blir som det sägs ska bli!
nu ska jag gå på toalettten
byee
lägger upp lite bilder på min bilddagbok sen och på min andra blogg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0