wioow

jag har råkat skaffa mig en bildblogg. de e ju rätt nice. så man kan lägga upp bilderna direkt när dom tas på helgerna. så här heter den: http://www.rodcow254.blogspot.com/ och där kommer nog alla helgiblder att läggas upp

min helg har varit rätt sliten men mycket kul:)
nu har jag gjort precis allt i skolan och betygen sätts imorrn. känns underbart! vill nästan inte at de ska bli sommmarlov än. tycker de är bra som de är nu. men jobbigt på mornarna.
ikväll åt jag på biteline med jossi sara natjalie och angelica. sedan va jag barnvakt hos grannarna från halv 7 - halv 12. rätt jobbigt eftersom att dom somnade kl 8. jag blev jagad av en geting och ända flyktvägen var in i deras sovrum, så där fick jag sitta en lång stund och leka med barbiedockor medans dom sov. sen vågade jag mig ut och såg klart spider man 3. men fick iaf 300 kr, så de va lätt förtjänta pengar =) en sak som är väldigt kul, är att dom ska få en liten bebis i augusti. då är jag omringad av bebisar här på gatan. de är väl mer än underbart!

jag har nästan lärt mig danserna nu till vårshowen. ska bli as kul. sen blir de helg redan på torsdag. och de kommer bli party : torsdag, fredag, lördag och måndag. det är de mest underbara! på måndag är de ju vårbal/fest.
nu ska jag sova. jag är jättetrött och har inte sovit nånting i helgen nästan.
glöm inte att kolla min bild blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0