älska mig då

den här låten är så unerbart fin. när refrängen kommer ryser det till i hela kroppen och tårarna kommer
aldrig skall jag sluta älska dig - helena begström.

har inte så mycket på hjärtat idag som jag vill skriva ner. jag gör nog en lista:D


Minimorötter eller pommes frites: måste ju ta pommes frites


Vad längtar du mest till just nu: åre:D


Vilken tv-serie är bäst: sunset beach, skilda världar och OC, nya tider är också bra och redderiet


Har du varit kär i en kändis: haha ja. jag var kär i björn kjellman för två år sen. tänkte jämt på han och de pirrade i kroppen när jag såg han. och jag mådde jätte illa när jag tänkte på han. haha


Läser du på baksidan av mjölkpaketen: njaa de brukar inte hända alltför ofta


Vad ska du döpa dina barn till: Rachel iaf :)


sol eller snö: Sol såklart!


Snyggaste läraren: lars, per och stefan är en drömm


Är du mörkrädd: aa de är jag


Ljust eller mörkt när du ska sova: mörkt


Godaste drickan till frukost: lättdryck


Duscha eller bada: beror lite på


Kan du ditt mobilnr utantill: men såklart kan jag de


Sjunger du på toan: haha njaa asså de blir lite svårt ibland


är du mörkrädd: jaaaahaaaruuu


Vilket land vill du åka till: USA och Venezuela


Vad var det senaste som fick dig att skratta? haha en väldigt ful bild på mig


Vad tänker du göra nu: surfa vidare:D

pusss hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0