glass-glass-glass-iiiiiiiitttttttt

men halllå??? vad händer???? varför har alla slutat läsa min blogg???? inte bra...
men jga ska inte vara ledsen för jag och kerstin är känd på freeride. och det är grymt.
jag mår som en gud och min plånbok är fet och det är ??????

nu vill jag ha sommar. inte en massa brunsnö och dåligt väder:( fast iförsej är det sol idag. men graderna går nog inte över nollstrecket.
nu ska jag och linnéa gå och köpa chips sen ska vi gå till jossi och slinga hår.
min och linnéas gårdag va väl lite speciell. man kunde nog kalla oss lodisar. vi åkte tilll nacksta och köpte tre luter vin, sne satte vi oss i linnéas källare med vårat vin, en halv kladdkaka, två gröna överlevnadskosor och en kräkhink. hahaha. men sen fick vi ett fint erbjudande. så vi sprang över stan till oscar och freedde, sen hände de typ ingenting mer.
man kna ju hoppas arr den här kvällen blir mer händelserik.
nu skulle linnéa låna min gamla deo. den va tydligen lite för gammal. den va iaf fylld med vit gegga som spre3tte på golvet. hahah. undra va de va då.
nu måste jag dressa mig. jag lovar, jag skriver sen!!! ( om jag har tid )................

image156

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0