Hello world, this is me!

Jag heter josefine larsson och är snart 16 år. det finns en sak jag tycker är roligast i världen men det får jag inte skriva här för mamma. Det börjar iallafall på M och slutar på R.
jag ska plugga ikväll. det tycker jag inte alls är kul och jag kan inte plugga.
jag har varit duktig i veckan för jag har tränat tre dagar i rad. och inte nog med det, efter imorgon blir det 4. jag har hittat en snygging som jag hoppas är där imorrn! man kanske ska lägga in en liten fliiiiiirt. han log ju faktiskt till mig idag .. " smile " :D..^^..**.. den 4:e april, återkommer jag och kerstin mer om i senare inlägg. lägg det på minnet, är ett tips från mig till er.
pussssssssssssssssss från jossan
image160

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0