I'm so exited

tjohoppsan! sitter och lyssnar på en as fin låt. den är italiensk och heter " Strani Amori - Laura Pausini ". en stark rekommendation av låt val.
nu har jag vare hemma i två dagar. eller i tredagar för i söndags gick jag ninte utanför dörren. känner mig borta från omvärlden nu. tur att de finns datorn och telefon. men imorrn kommer jag ut. då ska jag till skolan. sen efter hoppas jag att jag ska träna. lär ju itne få för mamma eftersaom att jag har vare sjuk. sola vill jag ocskå göra. mycket jag vill. vill vara hes, vill ha .lov. men lovet e ju om 1 och en halv dag. på söndag åker jag till åre :D och på fredag fyller min kerrrrr år<3. appropå henne, så ska jag gå och tvätta mig så jag kan ringa henne sen:). måste ju sjunga lite godnattvisor för henne så hon somnar. hiihhi. mysigt. natttii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0