turn around

idag har jag verkligen gjort nytta. mamma och jag har rensat hela garderoben och städat/renssat hela rummet. känns mycket freeeschare nu.
igår slingade vi håret på jossi. men hon vågade inte göra så många så då blev en massa färg kvar, så jag gjorde ockspå några. vet inte om de syns, men lite ljusare blev de nog. kerstin kom dit också. och vi åt en massa onyttitgt. chips, godis och dricka. :/. kerstin åt middag här och senmpå kvällen va jag med jossi elina och linnéa. vi gjorde ingenting så jag fixade mig verkligen i onödan.
ikvbäll ska jag ncoh kerstin vara barnvakt:D de är as kul när man är två men annars en mardröm. dom är så jobbiga.
igår testade jag jossis löshår, vill också ha! fast jag har ju, men vet inte om jag ska behålla det för vet int eom de kommer bli samma färg. men jag kan ju färga de i samma färg så jag lär ska behålla de för de är fint till sommaren:D men de är så blondt och nu ä r jag mest sugen på att färga håret brunt.
image158image159
nu ska jag gå och fixa mig:D hejdå!!!
'



Kommentarer
Postat av: jossi

och så lade du ut the grudgebildenP: haha men det är lugnt!;)

2008-03-11 @ 16:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0