19:00

tjao!
nu sitter jag äntligen här och känner lugnet i kroppen. nu har jag en hel och underbar tre dagars helg framför mig. fast uppstigningen imorgon kallar jag inte för helg. den är 05:00 och det är inte något som passar mig så bra.
kommer hem vid halv 12 eller nått i den stilen imorrn. så de hinns nog inte med några planer för morgonkvällen.
vi missar kartprovet imorrn och de kan ju kännas lite jobbigt för de betyder att man har ännu en till sak som måste göras¨på en omprovstid.
idag hade vi fotbolls DM. jag va så peppad så jag till och med drömmde om de inatt. men de gick tyvärr inte lika bra som i den. då gjorde jag 3 mål så vi vann med 3-0. nu mötte vi en 7a.. och förlorade med 6-0... ni fattar nog själv.
men jag tycker jag kämpade på bra och kul vare. för alla som inte vet kan jag avslöja min största och innersta drömm: att vara fotbolls-proffs! nån gång ska jag bli de! en fotbollsbrud

lördagen kommer bli en bra dag! först stan för att fixa lite och ge pengar till en söt och snäll nattis. sen ska vi servera på pappas jobb inför Rod Stewart. sen hem till mig och fixa oss och ha lite party. sen hoppas vi på riktigt party!
sen är de söndag och då antar jag att lugnet upphör. om de inte redan gör det på lördag natt. när nånting har brusat ut i blodet brukar de bli så jag kommer på allting jag måste göra och får ångest.
söndagen blir full med pluggning i vilket fall! ska skriva en bokrecension och plugga inför ett biologi prov som jag bara har fått en genomgång på 1 timme. också måste jag skriva om mitt land också. känns som att min söndag kommer bli mycket rolig och händelserik.

nu ikväll vet jag inte alls vad jag ska hitta på. är så satans trött så tror att jag ska sova eller se på film.
något som vore roligt vore ju om jag och linnéa spelade lite fotboll. men jag tror inte jag har orken till det.

jag längtar tills våran vår-bal eller " vår fest " som de nu mera kallas för att man inte ska känna ett måste på att ha en balklänning. men jag tänker minsann ha det. och den ska vara rosa! ska kolla om jag hittar nån i Stockholm  imorrn, annars vet jag tre andra jag kan välja mellan!
är så kul när man får fixa sig hur mycket man vill utan att man ska känna sig " för fixad ".
nu ska jag gå och leta någoit roligt att göra
jag återkommer väl om jag inte hittar nått
pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0