chili

this is sooooooo boring!
fast har haft de rätt skönt ändå. middag på biteline. sen film + godis. men de är ju nu man bara vill ut!
men funderar på att lägga mig och sova snart. så de blir imorrn:D:D kommmmer bli siiiick fun!

nu pratar jag med kerstin i fonen. hon hälsar till er " alla " !
hon sa just JESUS och jag äcklades
idag på skolan redovisade jag min sekt.. har nog aldrig blivit så hånad förut hahha. och inte fått så många frågor! blev nästan sur på riktigt. plus att de visade sig att jag hade missat själva grejjen med sekten. de farliga. inte blev de nått VG där inte! ( skulle jag inte tro )

nu har jag ingenting alls att göra... kanske ska plugga?! de vore nog väldigt bra om jag gjorde det . jag ska nog göra en mind map på min saga. sen läsa om hinduism! troligtroligt

ne nu komjag på en rloligare sak jag ska göra. jags ka fråga piipii om jag får gästa vid hans dator coh bränna en skiva tills imorrn! skriver sen då
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0