hellre ensam än lycklig med någon annan

den roligaste meningen jag någonsin hört är den här : I'm always by  your side. Om man vet sammanhanget och varför det sas är de verkligen hur kul som helst. tror jag måste berätta historien någon gång. kanske en aningen pinsamt!

de är ju väldigt kul att man finns med på google på sökordet mongolid också..
nu invänter jag ett samtal från en galen pökärrta. klockan 04:04 inatt fick man ett sms från henne där de stog: jag kanske är lite sinnersjuk just nu. jag har suttit uppe och pluggat tills nu! de är inte sånt man gör. speciellt inte om man ska upp klockan 6. you are crazy
nu ska hon ringa mig, så ska vi prata ungefär en timmehoppas jag. och dom sista fem miunterna kanske jag ska sjunga lite godnattsånger för henne. hon tycker om det.

för en sekund hade jag glömt hur jobbigt jag har det i tillvaron. mitt arbetsliv just nu är på högsta stressnivån och jag har inte den rätta ambitationen för detta. imorrn är det två prov. ett kan jag så jag skulle kunna rabbla upp det en måndag morgon 07:00. men de andra, de är ett prov med all grammatik vi har lärt oss sen sexan, i franska!
men efter de, då är de bara landet kvar och hinduismen. sen går jag jhu nästan på sommarlov. det är underbart.
imorrn måste jag då alltså suitta precis hela kjvällen cho skriva om SO. jag har haft ett sånt roligt liv den senaste veckan...
och vädret är kanon, men de får man inte ta del av!
för datorn sitter fast här inne, och den behöver jag.
nu har jag tänkt om lite och har börjat fundera på en annan mobil ist. den är rosa ist för lila och den e bättre.

hon ringer aldeeerig till mig =(

just nu fördriver jag tiden med att titta mig själv i spegeln. och jag ser hemsk ut. jag är så satans ful just nu! världen går under och jag hamnar i en deprission

jag har börjar skriva så långa inlägg. jag kan bara inte sluta skriva. men nu sr jag att klockan e 10 i 11 och jag vill sova. så nu tänker jag göra det. för att invänta ännu en dansdag + provdag!
godnatt


Kommentarer
Postat av: kerstin

visst ringde jag allt;) du är inte den man glömmer i första taget serrru

2008-05-29 @ 20:22:22
URL: http://kerstinsondell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0