KOM IGEN NU JOHNNY!

nyss ringde man linnéa och ville samtala lite, men hon hade fullt upp. hon den lilla grisen låg och hade sex!
själv så sitter man här och skriver så att fingrarna nästan går av. har lyckats åstadkommit en fysikrapport om våran rättefällebil. den skiter jag fullstängdigt i hur den blev. huvudsaken jag skrev en, så jag får G. men sen för at t jag ska få G i det ämnet måste jag göra två ritningar ockspå. en ritning av bilen  och en av en träkloss med ett hål i mitten.och de är inte vanliga ritningar. man ska rita som man gör inom fysiken.. jag kan inte sånt och att mamma trampade sönder bilen nyss, gör ju inte saken lättare.
idag har jag dansat hela dagen. jag har nästan lärt mig alla danser nu. så nu ska vi bara träna in dom så vi gör det bra! showen är på torsdag på åkersvik. check it out! jag har längtat flera år efter dettttttttta,. men någon kommer aldrig kunna slå 89:ornas vår show. den va grymm!

nu funderar jag på att byta dator så jag kan lägga upp lite bilder i bloggen. för de går de tydligen inte att göra här. de ska alltid vara nåt fel vart jag än går och gör! också måste jag lägga in lite fina piccs på cameran så jag kan framkalla dom imöööra.

 
nu längtar jag efter mina kompisar.  vore undebrart att ligga på en brygga, dricka drinkar och prata massa skit om en massa folk! eller de spelar ingen roll vart vi är eller vad vi gör. de är alltid underbart

idag när jag kom hem från skolan la jag mig direkt ute på baksidan i en solstol i bikini och solade. där låg jag i nästan tre timnmar och lyssnade på music. jag blev faktiskt lite brun.

nu ska jag switcha
tjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0