kommer du ihåg mig???

då är de torsdag kväll igen då. den här veckan har slagit redkord på snabbhet. jag har klarat av nästan allt. och franska provet idag gick nog rätt bra, kändes det som. men sen fick jag tillbaka mitt biologi prov. och de gick ju mindre bra. så då fick jag ett hemprov. men de har jossi redan gjort åt mig;D
sen imorrn har vi lands redovisningen, så inatt är de väl jag som får vara sinnessjuk.
sen imornr när skolan e slut ska jag ner på stan och fika med mina tigrar. bara kerstin som fattar, och mamma.. grrrrrrr!!!
på kvällen hade vi tänkt oss att ta de lugnt hemma hos nån.
men på lördag händer de saker: ny mobi!!! ska ta hål i naveln ( om jag inte fegar ur, igen.. ) sen på kvällen ska vi ha picknickmys i en park, sen blir de party!!!! veckans höjdpunkt!
och min syrra kommer hem i helgen. underbart =) We have miss you. de va en vecka sedan vi sågs. till och med en dag mer än en vecka. hur har detta gåttt tilll

mamma tycker att jag har varit duktig den här veckan. med pluggningen. och de har jag också. så nu förtjänar jag en skööön helg med massa festligheter. fast kerstin familj undrar om jag har inlärningsproblem.. hahaha

känner mig rätt tråkig nu, så ska inte skriva mer här! d¨å kommer ingen ändå orka läsa. men om man har kommit hit ner borde man kunna läsa dom sista raderna.
dom kommer inte innehålla något viktigt och int4ressant. inte vad jag vet ännu.
bara ett hejdå
hejdå

justee. har hittat lite ny bra sommarmusik. de ska brännas tills på lördag.
de känns underbart att få träffa alla mina gooa vener imorrn. de va sååå längesen och jag saknar er!
it feels empty


Kommentarer
Postat av: frida

Hej! Vad ska du gå för linje? :)

2008-05-30 @ 20:34:13
Postat av: kerstin

haha ja kommenterar när ja läser. de är dock inte så ofta;)

2008-05-30 @ 23:53:09
URL: http://kerstinsondell.blogg.se
Postat av: jossan

hej! jag ska gå samhälle internationell ;p

2008-06-01 @ 17:10:13
URL: http://alexandrajosefinelarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0