mmmmmmhhheryyy

tjopppppsan!
idag är de ingen vanlig dag., för idag är det en retardag
min helg har varit kuuuuuuuuuuuuulig. den haar innehållt ganska mycket festande fast inte på så hög nivå och fint väder har den ju bjudit på med
till och med en liten bränna. fast de är solariummets och min spray's förtjänst.
imorgon är jag ledig:d bara jag !!! ihihihhiihhi, personliga skäl! och jag hoppas nathalie och angelica kommer ner och äter lunch med mig på stan! annars kanske jossi gölr de?
i veckan blir det mycket pluggning. jag SKA få bort allt. och denna gång är inte det här tomma ord.
nu ska phihlip ha datornb. så jag får väl försöka få på min
och tydligen går de inte att lägga upp bilder heller. de är blogg's fel!
jag längtar till helgen. tror lördagen kommer lbi riktigt bra! I HOPE


Kommentarer
Postat av: jenny

söt blogg.

2008-05-11 @ 22:16:20
URL: http://jnyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0