no weed

image255

nu är ännu en måndag avklarad och de betyder en dag närmare sommarlov! jag längtar satans mycket men vill ändå inte att det ska bli lov. de kommer gå för fort.,. men kommer bli sjukt kul! det vet jag
imorse när jag vaknade va jag riktigt ledsen och de kändes som att hela världen hade gått under.. tur att de mesta försvann under dagen.
vi slutade efter lunch., vilket innebär runt 12.
då gick jag ner på stan med michis jozy och sen mötte vi kerstin ( som alltid slutar den tiden ).
kikade runt lite. inte på något speciellt. eller kerstin köpte en as snygg t-shirt på carlings! hon kommer bli steekig med den och sina steekar-brills i sommar!
sen gick jag direkt till ego och tränade och solade. de va ju mycket skönt och jobibgt
sen fick jag gå ända hem eftersom jag kom på att mamma jobbade över. hemma lagade jag mat till familjen. de blev makaroner och korv. sen kom pappa hem som har varit i New York. Han följde inte mitt råd att inte köpa något till mig. jag fick en jätte god Jennifer Lopez parfym. han gjorde ett bra val!
nu har jag duschat och sutitt lite vid denna
ikväll ska jag skriva min saga! tror jag har komit på vad den ska handla om. sen ska jag träna lite på länderna också. ska försöka hinna med en film också. känns behövligt!
jag längtar som vanligt till helgen. men nu är ju de ett tag kvar..

ska skriva på nu så jag blir kklar snart!
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan :)
hoppas allt är bra
ville önska en fortsatt bra dag
:)
kram www.enlitentax.blogg.se
och en annan sak.
min hund deltar i en tävling i en tidning.
om du tycker hon är fin så kanske du kunnat lägga en röst på henne?:)

2008-05-19 @ 20:25:35
Postat av: karro

trevlig kväll! :D
kram

2008-05-19 @ 20:26:36
Postat av: Anonym

http://www.harligahund.se/avd_fraga/fraga.asp?id=75
gå in där och rösta på abby

2008-05-19 @ 20:56:28
URL: http://enlitentax.blogg.se
Postat av: jossi

men sällan be han att INTE köpa nåt!!!:O:O:O:O:O:O

2008-05-25 @ 21:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0