roligt

Personlighet:

Vad heter du: Josefine, (uttalas inte med e:et på slutet)

Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: mamma kände på sig att jag va en josefine, så josefine, bara

Vart bor du: södermalm

Hur lång är du: hemma är jag 164.5 fast på UM va jag 1.66

Ögonfärg: blåa

Hårfärg: jag är blond med utväxt

Skulle du vilja;

Krama någon nu? jaaaa!!!

Hålla handen med din älskade? har ingen älskade

Pratar du fortfarande med;

personen du kysste senast? tyvärr inte

han som sa jag tycker om dig första gången i ditt liv? kommer inte ihåg

han som fick dig gråta sist? knappt

hon du klappa till senast? haha jag är inte heller den som brukar klappa till folk. bara killar på mina egna fester

Brukar du;

krama dina killkompisar? de är väl inget som händer så ofta, men de har hänt

Strula på fester? om man hittar nån goobit så

snacka i mobilen flera timmar om dan? nee, men hemtelefonen

Har du?

ljugit för dina föräldrar? nej, aldrig!

sovit i samma säng som det motsatta könet? ja

sovit mellan två killar/tjejer? ja

ljugit för en vän? japp

rökt/snusat?: ja

Kläder;

Vad använder du just nu för jacka: olika svarta oftast

Vad använder du just nu för skor: idag; ett par svarta tygskor

Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: kläderna jag ska ha imorrn., fast de jag har på mig nu går också bra

Vad har du för skostorlek: 39

Senaste personen som;

Du pratade med: nea

Du gick på bio med: nea, jozy, sariiiis & baby tror jag

Du gick på stan med: mamma

Du kramade: jag kan inte minnas

Såg dig gråta: jag vet inte.. mamma kanske

Skällde på dig: de kommer jag inte ihåg. men pappa kanske

Har du någonsin;

Bråkat med ditt husdjur: jag har inte bråkat, men Busan har bråkat med mig

Drömt något helt galet och så har det hänt? inte vad jag vet

Är du ensam just nu: neejj

Vill du gifta dig: klart ja vill

Vill du ha barn: JAAAAAAAa

Extra stuff;

Tar du droger: nejjjjjjj

Vad är du mest rädd för: att han jag älskar ska älska nån annan eller att någon jag älskar ska dö eller att bli instängd i ett lakan eller något liknanade. cellskräck grejjer. också är jag rädd för spöken och för att bli överfallen och mördad och att mitt hus ska brinna ner och att jag ska förlora alla mina vänner och min familj och att jag ska göra fel.

Vilka kläder sover du i: trosor och ibland en t-shirt/linne till

Vart vill du gifta dig: på ett underbart ställe

Kör du bil: jag övningskör, snart

Har du ett jobb: barnvakt?!

Gillar du att ha folk omkring dig: oftast

Är du ett hälsofreak: haha, är jag?

Har du någon tatuering: nej

De senaste 48timmarna har du;

Gråtit: nej

Köpt något: jeans och en kofta

Varit sjuk: ne

Sjungit: ja

Sagt - HEJSNYGGING: ne jag tror inte de

Träffat någon ny: noooo

Saknat någon: ja =(

Kramat någon: nee, de har jag inte, tror jag

Kysst någon: nej =(

Vilken;

Tidning läser du: typ ingen

Buss åker du oftast: plus södermalm

Frisyr har du: nu har jag utsläppt

Dag fyller du år: 8 april, vilken dag de är vet jag inte

Senaste;

Film du såg: a walk to remember

Sak du stal: jag stjäl inte

Mat du åt: skollunchen, ganska goooooooood


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0