show me the way, take me to love

tjoooooooo
imorse va de tungt att komma upp om man säger så. men jag tog mig iaf till skolan för att göra nationella. de gick inte alls bra
sen hemma har jag sett på american dreamz och kärlek&fördom! det är en helt underbar film. jag älskar den!
nu har jag precis varit ner och hyrt a walk to remember, så nu ska jag mysa ner mig i soffan med godis och saft!
en sak som känns väldigt skönt är att vi är ledig imorrn. eller vi har friluftsdag coh då fick man ta eget val. jag valde träning på ego. så om kroppen tillåter så blir det väl lite träning. hoppas på det. vore skönt. måste sola också!
sen blir de nog en stadsrunda med mina babes!

jag skriver sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0