something stupid

kerstin gästbloggar idag i josefines blogg. vi har nu blivit ansedda till att vara syskon. jag trivs med en till syrra. kvällens planer e ganska planerade och det bär av till emil. där ska vi träffa lite av varje och de blir nog skojj.
jossan har idag inkasserat lite av varje, ny mobil, en tunika, en balklänning och nya skor. fettt.

det ska bli skönt att sova hemma för en gång skull har inte gjrot det på mycket länge och jag har saknat mina andra familjemedlemar mycket.

en sak om josefine som ni borde veta är att hon är seg. och nu pratar vi inte om seg, utan seghet. galet seg är hon. även om hon själv konstaterar att hon blivit snabbare så kan jag knappt merka det. well de e väl bra att hon själv tycker det i alla fall.

något annat är att hon knappt klarar sig utan ett eller fler rosa klädesplagg på sig varje dag. rosa är en del av josefine. man kan nästan säga att det är hennes personlighet.

diskrethet existerar inte hos josefine. hon är den mest Odiskreta person jag känner till. men jag lovar, man vänjer sig med tiden. hon är dock inte heller rädd för att skämma ut sig och det är mycket skönt.

varje gång josefine får syn på en bäbis ropar en röst innom henne " TAAA BÄBISEN" så man måste nästan dra henne bort från bäbisar. visst är det kul att hon gillar bebisar, men det tar 45 minuuter att gåförbi ett dagis med henne. det kan vara lite frustrerande när man har tider att passa.

image271
josefine har en tendens till att tappa halva benet ibland.. det är jobbbigt för henne så skriv en tröstande kommentar


peace out /kerstin

Kommentarer
Postat av: kerstin

ingen annan somm kommenterar. då gör ja de :D

2008-06-02 @ 22:09:57
URL: http://kerstinsondell.blogg.se
Postat av: tilda

men söt du är:D

2008-06-17 @ 12:28:42
URL: http://wkner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0