take your chance to recognize that this could be yours

jag har glömt en väldigt viktig sak. eller till och med två stycken. de är så här att i fredags när jag va i stockholm så fyllde pappa år. hur mycket vet jag inte riktigt, men tror att de va 48 år! han har blivit rätt gammal ändå. fast jag tyckerinte att han ser så ganmmal ut. sen igår va ju morsdag. så jag vill säga grattis till världens bästa mamma och pappa.- jag skulle aldrig önska mig några andra. etfersom att jag 'är i skolanb nu så kan jag inte lägga upp någon bild på dom. men jag gör detnär jag är hemma.
igår kväll skulle jag testaatt sätta mig vid min dator. jag hann sitta där i unhgefär fem minter. sen kommer de upp enskylt där de står att de är 0 MB ledigt diskutrymme kvar. sen skar datorn ihop. jag tror deär dags för en ny dator?? eller en hel rensning., men jagvill inte ta bort alla mina bilder =( de är minnen som måste vara kvar.
jag måste köpa cd-skivor och lägga över bilderna där. sen köpa en ny dator. kanskeblir en mac.
om en veckafår jag min nya mobil. den är världens snyggaste.

idag haar vi haft biologi-prov! de gick inte så bra =/. blir nog bara ett G och deär synd eftersom att jag äntligen lyckades få ett MVG på förra biologiprovet. då tänkte ju jag att jag hade chans att få VG i slutbetyg. men tror de sprack nu..
sen hade vi avslutningsfoto. linnéa är sjuk så då kunde vi inte ha våran idé. men jossi och jag blev snygga ändå! vi målade anbsiktet grönt med målar färg. tog av osskläderna och satte¨på oss svarta stora sopsäckar och klippte hål för benen. sen hade vi ett sidenband i midjan. och hyper toperat hår. och jag rosa vingar och jossi blondperuk!
vik fick alla bilderpå en cd-skiva så jag lägger in dom sen ikväll. en blev riktigt snygg!

ikväll måste jag verkligen plugga ihjäl mig. jag måste skriva en bokrecension. om intenågonär så snäll och vil dela med sig av en dom har ?!
sen måste jag skriva hur mycket som helst om venezuela, skriva en fysik rapport och två fysikritningar och träna på mitt kartprov. de känns som att skolanhållerpå att tar över mig nu! stressen bara flödar genom kroppen.
men idag är ju sista skoldagen:D:D:D:D imorrn börjar projektet.då ska jag lära mig danser till två låtar!
kommerbli en tuff vecka.

nubörjar viom 10 minuter.hoppas vi får tillbaks våran saga och får gå sen. vi har ju ändå ingenting att göra!

byeeeeeeeeeeee

Kommentarer
Postat av: Anonym

SKA DU HA MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAC?:O

2008-05-26 @ 15:45:35
URL: http://kerstinsondell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0