because the life is no depressing

de är onsdag kväll och jag är as trött. har så ont i huvet och ögonen hela dagarna för att jag har dålig syn och inte använder mina linser, så orkar inte med att träna efter skolan längre och de är jätte tråkigt :( ska kolla upp ögonen igen tror jag, lär ha blivit sämre.
har legat och vilat ett tag nu och lyssnat på musik. nu måste jag ta fram min bok och läsa i den. cirka 120 sidor och de känns så jobbigt de kan kännas :@
jag hoppas verkligen att jag bara har imorrn kvar , sen helg. måste mejls och höra. jag är sugen på massvis med choklad nu. ska nog kanske baka kladdkakan tilll helggen ikväll. skulle ju vara väldiggt mumsigt.
återkommer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0