before you loose it all

jag måste säga de här igen, veckorna går fortare än.. fortast.. men de är inget klagomål, de är bara så otroligt skönt! idag hade vi bara en lektion och jag tog mig till skolan fast jag inte alls mådde bra. jag kunde ju inte träna, så ist så unnandde jag och jossi oss en varsin middag på ming palace. goootttt va de ju. så vi satt där i nästan 3 timmar. sen gick vi vidare till waynes, där de blev lite fika. en väldigt mysig eftermiddag/kväll. sen hemma gick jag ut på en kvälllspromenad med mamma. nu sitter jag här och kan itne riktigt bestämma vad jag ska göra. funderar på om jag ska se " Gracie " igen. jag tänker nämligen ta ledigt imorrn. vi har bara matte i 1 timme pga. en massa utvecklingssamtal, så då kan man ju lika gärna jobba hemma. tänkte kliva upp när jag vaknar och känner för de, slå på MTV och göra lunch. sen kommer tuttan, så ska vi se på filmer! och sen ska jag träna. om jag slipper gå på fredag är de bara en skoldag kvar den här veckan:D woooooooooow. va ju liksom allldeles nyss helg. men iförsej så har jag knappt varit levande sen i lördags kväll runt 9 nångång. har vaknat till på riktigt nu ikväll! innan de, har jag mest varit en zombie.
jossi och jag hann planera mycket roliga saker under middagen, så man har lite roligt att se framemot. sen har jag och kerstin planerat en boråsresa, som nog blir av om exact en månad. men de som ser oklart och ganska hopplöst ut än, de är nyår! de blev inte åre, för de va fullt och de blev för dyrt.  =(( och vemdalen är fullbokat. de enda hopp vi har kvar nu, är en sista-minuten-resa till kanarieöarna. och jag kan ju säga, att jag skulle inte tveka en sekund. är någon på, är jag på! de är jag annars också..
näääe, nu blir de nog Gracie ändå. känns väldigt lockande och jag har velat se den hela dagen.
hhahha måste bara säga att jag hade en väldigt äcklig drömm inatt.. de känns inte bra nu alltså
och förövrigt, så har jag inte sett några råttor än. har ni de?
för er som gärna vill se mer bilder, kan jag hänvisa er till min bilddagbok: j0sssan eller till facebook där jag solklart heter josefine larsson
pussspusss



OLD ME
va ju inte så tokigt med rosa och blå mascara ändå! e ju rätt flaschigt liksom
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0