dizzykrizzy

helgen är redan över AND IT REALLY SUCKS!!! kan inte riktigt summera helgen, alltså vad den får för flygplan. va ju rätt stillsamm, men ändå lite wiiierd.
i lördags blev de bara ettt pass för mig och sariiiisen, för simmhallen va stängd. sen åt vi pizzza med kerson sen på kvällen badade jag och jossi. längeee. sen fick vi för oss att vi skulle vara busiga. så då drack vi en liten kuckelimuck drink som resulterade i en väldigt skakig och lite dizzzzy kropp. sen vid 4 nångång, började vi dricka vin och de va ju inte den bästa blandningen. sen somnade vi vid 6 och sov till 2 tiden. båda va helt förvirrade under natten och drömde konstiga things.
idag så degade vi bara, kollade skolkatalogen o sådäraaaa då sen åkte jag ner till waynes och åt en ceasarsallad med natha & cicci. sen hyrde vi en sexfilm och åkte hem hit. jocke, anton, koffa, oscar och erik kom och såg den med oss.
sen nu, ska jag sova. de är lite bildbrist, men de kommer några bilder under veckansgång.
imorrn äre skola, sen träna och plugga antar jag.
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0