everyday and everynight

I'll try to fly...
nu har vi alltså kommit till den dagen då sofia åhrman fyller sina sweet sixteen. gratttiiis sötnos! <3 tror att den lilla stackaren är sjuk. så sofia, du får krya på dig nu!
skoldagen har flytit på bra. ganska lång, men inte så värst ansträngande. men jag måste säga att idag har jag faktiskt varit en väldigt ambitiös flicka och jag är riktigt stolt över mig själv. på franskan gjorde jag ingen nytta, kom försent, va trött och kunde inte läxförhöret, men sen hade vi svenska och då så kom jag äntligen in på progress. trodde att de skulle vara pizza till lunch och jag va den hungrigaste vargen, sen kommr man upp och det är gröt.... men eftersom att jag äger världens bästa mamma så fick jag äta lunch på coffee house. blev en god kyckling sallad. sen på engelskan skrev jag hela nationella uppsatsen. så då va den anledningen till att behöva gå till skolan imorrn, BORTA! sen hade vi samhälle och då va inte andreas där så vi fick en uppgift. men istället gjorde jag en svenska uppgift och bara tog de lugnt. men sen va de tydligen väldigt brådis med den om man skulle få vara hemma imorrn. så jag och jossi han göra lite på den innan hon skulle på en datagrejj. sen gick jag och tog en fika med cicci och sara. och ända sen klockan FEM har jag suttit här vid datorn och inte gjort någonting annat än CASET som va uppgiften. min rygg värker, men de kännns väldigt bra att den är klar. tog 4 aktiva timmar, så om jag inte får bra på den vet jag inte vad jag gör. konstigt att humöret fortfarande är nästan på topp! men nu återstår ett problem som inte är så litet. jag måste läsa 100 sidor i min bok + skriva läsloggen som sägs vara den svåraste av dom.. de måste ske ikväll, om jag ska få varra hemma imorrn. skulle egentligen kunna gå till skolan, för jag ska ändå dit och äta lunch eftersom att de är pizza och jag ändå ska på stan. men grejjen är att svenskan är från 9-11 och de orkar jag inte. så jag tänker råläsa nu och sen skriva de bästa coh fortaste jag kan. hahahah
kankse hörs sen
puss från mig


Kommentarer
Postat av: sofia

sötis :'D

2008-11-21 @ 15:04:48
URL: http://ahrmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0