Fighting Over Me

jag blir sur när jag ser kurvorna i min blogg statistik. vad vill ni att jag ska skriva om? för vissa dagar verkar de ju som att de är så mycket roligare att läsa? fast egentligen struntar jag i vad ni vill att jag ska skriva om, för jag skriver endast för min egen skull. för att de är roligt, ibland avkopplande, nyttigt, man kan kolla tillbaks i framtiden och de är skrivträning.

idag va ju jag ledig, så jag skulle sova hade jag tänkt. men nej. de va inte vad alla fula äckliga byggubbar hade tänkt. dom körde igång med grävskopan ALLDELES utanför mitt fönster klockan 07:00 imorse.. inte en chans att de gick att sova då. men ibland övervann min trötthet och jag lyckades slummra in, för en stund. de där va poesi.
sen kom jossi på besök och vi såg på film. åt några popcorn och jag pluggade matte. sen tränade jag och solade med sariiisen. vet inte om de va de bästa jag kunde ha gjort. jag mår inte bra nu och de märks framför allt på mitt humör och mina ögon.
och tydligen här hemma kan ingen förstå att man kan vara SJUK utan att de antingen ska ha något med helgerns bravader att göra eller att någon har varit dum mot en. samma frågor återigen: har de hänt något? vad är de som har hänt? har någon varit dum mot dig? och jag vet precis vad dom tänker och dom tänker så fel och jag blir bara så sur. har försökt få in i deras hjärnor ett x antal gånger att dom har fel och bara gör de jobbigare, men tydligen ska dom inte lyckas fatta. det är ingenting smo har hänt, ingen har varit dum och jag mår inte dåligt inombords. MEN jag har ont i huvet, feber och stör mig lika mycket på er som jag gör på precis alla andra nu.

ska se Gracie och skriva om en miljöbeskrivning ur en bok, som inte ens finns. good jobb.
 

Kommentarer
Postat av: kerstin

ojj ny layout:D

2008-11-13 @ 11:51:11
URL: http://kerstinsondell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0