I wanna be a movie

de snöar ute ovch de tycker inte jag är sådär överdrivet roligt men inte åt andra hållet heller. de är faktiskt mysigt och man börjar längta till julen.
idag är de jacks dag, såjag skulle vilja säga grattiis här till han! om en halvtimme är de en annans dag. de är sofias dag. men henne säger jag grattis tilll imorrn istället så jack får känna sig som den speciella han är idag.
jag målar mina nails rosa nu. blir mest klumpar o sådär, men gulligt ändå
imorrn börjar jag halv 9, de känns tungt och jag slutar klockan 4 och de känns också tungt. sen ska jag fika på stan med mina babes. de blir ju däremot inte alls tungt. hiihihiih
problemen till helgen löste sig iaf  och de va ju bra, så på fredag så blir de party med några godingar. sen på lördag ska jag nog utr och käka med mammsen och sen party igen, hoppas jag!
mamma och jag är ensamma i helgen för pappa och piipen är o klävsjö vs vemdalen
väldigt nice. vi ska leva loppan. loppan älskar att leva loppan.
nu ska jag sova.
ha re

Kommentarer
Postat av: sofia

jack är inte lika speciell som mig.......!!! inte speciell alls faktist

2008-11-20 @ 20:46:37
URL: http://ahrmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0